Ágyneműktől kulacsokig nincs hiány Stones-os relikviákból, a gyűjtők és a rajongók pedig immáron a zenekar nevével fémjelzett parfümmel is magukba szívhatják a legendás banda esszenciáját.
A nemzetközileg elismert Nirvana Brands and Bravado nevű vállalattal közösen dobta piacra a Rolling Stones a No.9 elnevezésű illatot, „ami megidézi a történelmet író szcénát, ahol minden kezdődött”.
„Egy illat, amely az 1962-es londoni Sohót idézi: egy lüktető metropolisz, amely egy új kulturális korszak megjelenésekor izgalomtól pezsgett; a felfedezések és a szabadság időszaka, amikor bármi megtörténhetett – és meg is történt –, és az év, amikor a The Rolling Stones először lépett fel a Marquee Clubban.” – ajánlják az illatot.
Az üveg dizájnját a zenekar ikonikus RS No.9 Carnaby boltja ihlette a híres londoni Carnaby Street-en. Az üzlet üvegpadlóját díszítő, graffiti stílusú dalszövegek új formában elevenednek meg, és egy elegáns üveget díszítenek. A kupakon a John Pasche által 1970-ben megalkotott híres logó látható, egy olyan zenekar – és márka – örök életére utalva, amely világszerte megváltoztatta a kultúra irányát.
„Egy tökéletes illat azoknak, akik mernek különbözni, és reméljük, hogy örömöt fog okozni rajongóinknak.” – közölte a zenekar.
A RS No.9 limitáltan, csupán 999 példányban kapható: Minden egyes 100 ml-es üveg 99,99 dollárba kerül, és megvásárolható a londoni és tokiói RS No.9 üzletekben, valamint online előrendelhető az rsno9.com/pages/ oldalon.